Сашомашо, не исках да те обидя, просто ти не правиш търговия в мащаб, не говорим за количество пратки или прочие, а за сложна инфраструкрура обслужваща множество различни пазари с тяхните особености.
Твоята идеология за предлагане на услуги в обслужващия сектор е налагане на правила, чрез поставяне на този от който зависиш в позиция без избор вярвайки че го правиш за негово и твое добро. Това не е правилен подход и световния пазар го показва, почнеш ли да доминираш и да налагаш собствени правила започваш да губиш пазарен дял. Търговията е най-обхваната от неписаните законите на облужващия персонал и това реално и е ахилесовата пета. Факт е че клиента и пет пари не дава за това какви главоболия ти коства да му предложиш нещо, което за него не струва нищо, но в същото време дава мило и драго да му го предложиш и ако не го предложиш просто отива при друг. Затва търговията трябва да се води по нуждите на индивидуалния клиент и никога по масата клиенти или някакви общи изватки, всичко трябва да е персонално и направено за определение човек и това е така, като почнеш от рекламата, до цвета на бутона да добави в количката. Аз има продукти с над 20 различни ландинг страници в зависимост от психологичния профил на клиента и след като конвертира клиента при даден ландинг и неговите пазарни предимства, всички продуктови страници на всички продукти спрямо кукито се променят така че да са интересни на клиента. Едни ги интерсува гаранцията, други техническата спецификация, трети дали го има в розово и ти си длъжен да му дадеш тази информация за да спечелиш. Същото е и с плащанията, не трябва да ограничаваш клиента, а той да има избор и да ползва това в което има най-голямо доверие, не е въпрос дали може да плати по банка или други, а как се чувства най-сигурен да пазарува.