Здравейте,
извинявам се, че пиша във форума, но ми изникна странен проблем в един сайт, който ползва J 1.5
Използвам компонента ChronoForms и изведнъж спряхме да получаваме поща на фирмения мейл, при положение, че нищо не е пипано по сайта. Когато тествам с моя мейл в Gmail работи и получавам писмото/запитването, но фирмения, който си към собственият домейн не получава.
В този сайт работи и VirtueMart, който няма проблеми и изпраща писмата нормално и ги получаваме, не сме спирали да ги получаваме. Интересуваме къде може да е проблема. Има и един факт, фирмата доставчик на хостинга премести пощите от един сървър на друг точно когато спряха да идват запитванията?
Тествах настройките на Joomla Mail в Configuration и не мърда, получавам в Gmail, а на моя фирмен мейл не.