Joomla! България
Стари версии на Джумла! => Joomla! 1.5 => Темата е започната от: guest740 в 03 Октомври, 2014, 13:37:16
-
Здравейте,
извинявам се, че пиша във форума, но ми изникна странен проблем в един сайт, който ползва J 1.5
Използвам компонента ChronoForms и изведнъж спряхме да получаваме поща на фирмения мейл, при положение, че нищо не е пипано по сайта. Когато тествам с моя мейл в Gmail работи и получавам писмото/запитването, но фирмения, който си към собственият домейн не получава.
В този сайт работи и VirtueMart, който няма проблеми и изпраща писмата нормално и ги получаваме, не сме спирали да ги получаваме. Интересуваме къде може да е проблема. Има и един факт, фирмата доставчик на хостинга премести пощите от един сървър на друг точно когато спряха да идват запитванията?
Тествах настройките на Joomla Mail в Configuration и не мърда, получавам в Gmail, а на моя фирмен мейл не.
-
Ами ти сам си отговори в общи линии за възможната причина.
Просто направи една нова съвсем елементарна форма в ChronoForms за тест и виж дали ще се получи нещо.
Ако да - трябва да се барнат настойките на старата форма,
ако не - информирай доставчика, че уебмайл им бъгва.
-
Проблема се оказа в спам филтрите на cPanel-а, добавиха ми IP-то и се реши проблема.
-
Проблема се оказа в спам филтрите на cPanel-а, добавиха ми IP-то и се реши проблема.
Добре, че не си магазин и поръчките не вървят и бизнеса ти зависи от това.
Тия за трепане, кой е хостинга?
-
Хостинга е този (http://www.delta.bg), а в последствие последваха редица други проблеми с пощите.. :-\
-
Хостинга е този (http://www.delta.bg), а в последствие последваха редица други проблеми с пощите.. :-\
Сашо, вдигаш тази стара тема?
Ясно е, че си намерил друго решение за сървър :)
-
Преглеждам форума тези дни, че доста време бях неактивен. (coffee)
-
И какъв се оказа проблема?
-
Ушким бях с отделен VPS, но пощите на споделен сървър и някой са го пробили на сървъра и спам направил човека, съответно всички пощи бяха блокирали това IP и айде всички в кюпа..