Трябвало е да си направиш урл адресите на новия сайт да са същите както на стария - така най-лесно се прехвърля, без да губиш трафик. Защото сега с месеци ще имаш по-ниско класиране и посещаемост. Когато аз правя подобно нещо, се опитвам да запазя същата структура за максимална част от старите урл адреси.
Примерно урл адресите на категориите (само ако мислиш, че старите не са добри или ако е невъзможно да останат същите), ги променяш и ги редиректваш - макар че категориите са много важни страници в един онлайн магазин, едва ли са повече от 50-100, така че може и да се редиректнат на ръка.
Но продуктите в един голям сайт като твоя са много (виждам че имаш индексирани 22 700 резултата в Гугъл) и е добре да си останат на същите урл адреси или да се редиректнат с някакво автоматизирано правило. Но когато няма начин за написване на автоматизирано правило става лошо - ще загубиш много трафик и класиране докато Гугъл преиндексира всичко. Което както вече казах, ще трае месеци, да не казвам че може да стигне и до над година.
А ти имаш какво да губиш - виж картинката: излизаш на позиции за 4 407 ключови фрази, за почти 1000 си в топ 10!