Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгубил си активационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Новини:

Автор Тема: Организиране на Joomla! Ден  (Прочетена 20370 пъти)

Неактивен Ангел Нейчев

  • Мега Гуру
  • *
  • Публикации: 3298
  • Турбо гъзар
Re: Организиране на Joomla! Ден
« Отговор #30 -: 13 Май, 2014, 11:20:17 »
Ако ме вземете, и аз мога да се включа - като организатор или като просто помогна с наградите - което от двете си изберете.
Еди, ще разчитаме за награди от теб, както и преди. За организацията се посъбрахме, но ако има нужда ще се обадим :)

Неактивен Ангел Нейчев

  • Мега Гуру
  • *
  • Публикации: 3298
  • Турбо гъзар
Re: Организиране на Joomla! Ден
« Отговор #31 -: 13 Май, 2014, 11:26:53 »
И моя хостинг иска да е спонсор, ако не сложите пак лимити като на предния ден - "Само суперзлехостинг"
Нямам идея кой е твоя хостинг, не си споменавал досега.
Принцип няма лимит за спонсорите. Всички зависи от това кой е основния спонсор и ако той е хостинг компания тогава, се явяват някой ограничения. Това се отнася и за основен спонсор и в друга сфера. В момента водим преговори със спонсори и съвсем скоро ще стане явно. Ако основния ни спонсор не е хостинг компания, със сигурност ще потърсим повече такива спонсори от бранша.

Неактивен Уеб дизайн Seo

  • Мега Гуру
  • *
  • Публикации: 2814
  • 3D Web Design - разработка на добавки за Joomla
    • 3DWebDesign
Re: Организиране на Joomla! Ден
« Отговор #32 -: 13 Май, 2014, 13:47:09 »
Еди, ще разчитаме за награди от теб, както и преди. За организацията се посъбрахме, но ако има нужда ще се обадим :)
OK.

И моя хостинг иска да е спонсор, ако не сложите пак лимити като на предния ден - "Само суперзлехостинг"
Това е изискване на основния спонсор. И ако не можеш да намериш няколко други спонсора които да дават доста повече пари от основния спонсор, е нормално да се съобразиш с изискването им, защото ще загубиш доста повече пари.

Предишните години досега минимум 90% от приходите от събитието отиваха за организирането на самото събитие, така че това да вземеш по-малко пари от спонсорите означаваше качеството на самото събитие да е в пъти по-ниско.
Практически Joomla курс и обучения. Записване на 0898615736 или тук: Джумла курсове и обучение | Joomla extensions от 3D Web Design


Неактивен Стефан Иливанов

  • Чаткащ
  • *
  • Публикации: 411
  • (Бай Мангал)
    • CMS България
Re: Организиране на Joomla! Ден
« Отговор #33 -: 06 Август, 2014, 18:05:51 »
Нямам идея кой е твоя хостинг, не си споменавал досега.
Принцип няма лимит за спонсорите. Всички зависи от това кой е основния спонсор и ако той е хостинг компания тогава, се явяват някой ограничения. Това се отнася и за основен спонсор и в друга сфера. В момента водим преговори със спонсори и съвсем скоро ще стане явно. Ако основния ни спонсор не е хостинг компания, със сигурност ще потърсим повече такива спонсори от бранша.

Host.bg - предния "ден" който правихте - не бяха допуснат.и заради това че видиш ли след като суперзлехостинг е спонсор, друг хостинг суперзле или супер добре не може да има. На базата на дадени пари ли се решава кой ще е основен ? Че то много лесно тогава, www.bfk.bg става единствен спонсор и другите и да искат, не може, опция едно бой докато се откажат... опция 2, взимат им се парите и пак бой докато се откажат :)

Не е чак такъв зор организацията, с жената правихме доста по мащабни мероприятия, а и не виждам какъв е проблема с транспорта - София - Търново за пример, доста по добра дестинация за провеждане на каквито и да е било мероприятия с външни лектори, тъкмо ората ще има кво да видят, а не простотията и циганията на София, или пък опита на Варна да стане евро град - само по цени. Транспорта се поема от спонсорите.

Въпроса е, че разработчиците които аз бих поканил (доста настоятелно), нещо не изгарят от желание да идват в булгаристан (Ян Павелка, Арно Бетз и още 2-3ма че не им помня имената (нещо от бая време не съм се занимавал с никакви СУС, само бири и мацки), автора на Hotel Guide), тъй че тия дето ще дойдат за ден-два (общо има нема 2-3 часа приказки и запой през останалото време, не е чак толкоз проблем да се организира, зала, план на действие и запой.

София - някое родопско село, пак е по-добър вариянт от простотията на Фандъчка (с разкопаването на цяла софия, задръстванията и мангалите бурчеди).... турни се на мястото на който и да е разработчик, и ми кажи че Търново е по-лоша идея от Шопландия.

Ако Ви трябва име и телефон за контакти - мога да Ви свържа с тях (хост.бг)
PLG_AUTH_COOKIE_ERROR_LOG_INVALIDATED_COOKIES="Идентификационните токъни бяха инвалидирани за потребител %u, защото не е намерен съответстващ запис "
CMS България - Преводи, разширения и шаблони за Joomla

Неактивен Trimud

  • Турбо гАзАр
  • Администратор
  • Секс Гуру
  • *
  • Публикации: 10085
  • Изработка на шаблони и уеб сайтове
    • Уеб сайтове и изработка на шаблони
Re: Организиране на Joomla! Ден
« Отговор #34 -: 07 Август, 2014, 14:15:34 »
Как се става основен спонсор ли - има 3 нива - златно, сребърно и бронзово. Още първата година СуперХостинг решиха да бъдат основен спонсор и на база отличните отношения, които имаме с тях бяха запитани първо.
Условието им да бъдат единствена хостинг компания спонсор е разбираемо и направиха изключение само за SiteGround, тъй като те нямат особени интереси на българския пазар.

Чуждестранният лектор вече е договорен, може да видиш кой е на сайта на събитието: http://joomladay.bg/%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%B0-2014

Неактивен Nikitov

  • Гуру
  • *
  • Публикации: 1654
  • Ха, НАЗДРАВЕ!!!
Re: Организиране на Joomla! Ден
« Отговор #35 -: 07 Август, 2014, 20:22:56 »
От кога започва продажбата на билети за JoomlaDay! 2014?
---------------------------
Ха, НАЗДРАВЕ!!!  (beer)
"Прави това, което не си правил, за да се научиш" - К. Керин

Неактивен Ангел Нейчев

  • Мега Гуру
  • *
  • Публикации: 3298
  • Турбо гъзар
Re: Организиране на Joomla! Ден
« Отговор #36 -: 13 Август, 2014, 00:03:00 »
Стартира от сега :)
ето заповядай :)
http://forum.joomla.bg/index.php?topic=328.0

Неактивен Nikitov

  • Гуру
  • *
  • Публикации: 1654
  • Ха, НАЗДРАВЕ!!!
Re: Организиране на Joomla! Ден
« Отговор #37 -: 13 Август, 2014, 00:34:09 »
Благодаря!
Вече останаха 14 билета Х15 лв.  ;)
------------------
Ха, НАЗДРАВЕ!!!  (beer)
"Прави това, което не си правил, за да се научиш" - К. Керин

Неактивен Ангел Нейчев

  • Мега Гуру
  • *
  • Публикации: 3298
  • Турбо гъзар
Re: Организиране на Joomla! Ден
« Отговор #38 -: 13 Август, 2014, 01:38:50 »
 (up) Най-бързите печелят :) :D ;) (up)

Неактивен ataman79

  • Чаткащ
  • *
  • Публикации: 361
Re: Организиране на Joomla! Ден
« Отговор #39 -: 15 Август, 2014, 12:08:29 »
Така и аз се регистрирах вече ;)
Норбеков България http://norbekov.bg
My Baby Gender
Coffee Fortune

Неактивен Ангел Нейчев

  • Мега Гуру
  • *
  • Публикации: 3298
  • Турбо гъзар
Re: Организиране на Joomla! Ден
« Отговор #40 -: 17 Август, 2014, 18:25:52 »
 (up) jd (beer)

Неактивен ataman79

  • Чаткащ
  • *
  • Публикации: 361
Re: Организиране на Joomla! Ден
« Отговор #41 -: 29 Август, 2014, 10:01:24 »
Аз се регистрирах, но така и не получих нито фактурата нито нещо като разписка , че съм платил ???? Има ли някакъв проблем ?
Норбеков България http://norbekov.bg
My Baby Gender
Coffee Fortune

Неактивен me7hos

  • Михаил Семерджиев
  • Администратор
  • Мега Гуру
  • *
  • Публикации: 4211
Re: Организиране на Joomla! Ден
« Отговор #42 -: 31 Август, 2014, 21:31:54 »
Ръчно става издаването и съм забравил да я пусна.

Моя е вината :)
It's all about motivation
locked ideas

Неактивен ataman79

  • Чаткащ
  • *
  • Публикации: 361
Re: Организиране на Joomla! Ден
« Отговор #43 -: 12 Септември, 2014, 15:29:11 »
Всичко е наред, получих я ;)
Норбеков България http://norbekov.bg
My Baby Gender
Coffee Fortune

Неактивен Ангел Нейчев

  • Мега Гуру
  • *
  • Публикации: 3298
  • Турбо гъзар
Re: Организиране на Joomla! Ден
« Отговор #44 -: 03 Октомври, 2014, 12:29:39 »
Още една изненада за JoomlaDay 2014, от нашия нов спонсор Sushi Star. На обяд ще има суши  (up) за всички присъстващи, а по времена на събитието, още куп изненади и награди и подаръци от всички нашите спонсори. (up)