Здравейте,
позволявам си да създам тази тема, тъй като все повече проекти са свързани със заплащане на определени услуги, това от една страна и от друга при работата на повече от нас се налага примерно закупуване на шаблони или други модули, компоненти или други подобни....
Идеята ми е тук да споделяме някои от следните въпроси:
1. Опит с вграждане на разплащателни системи, виртуални ПОС и други, като не само реалното вписване в системата, но и отношенията с доставчиците на разплащателните системи...??
2. Видове плащане, доставка, налага ли се митническо деклариране на придобит софтуер и т.н.???
3. Необходими документи при покупка и осчетоводяване, когато нещото се закупува за фирмено потребление???
4. Сигурност на плащанията и на сиситемите?
Не претендирам за изчерпателност, а също потърсих от форума подобна дискусия, но не открих. Моля, ако има такава, пишете...
Предварително Ви благодаря за интереса и вниманието!
Венци