В кадърните системи за търговия, това го има заложено още 2005 година и то доста по-разработено, примерно, ако си сглобявате компютър и всичко е от един производител или в зависимост от складовете си има логика за обединяване на доставки, което води до икономии, което води до по-ниска цена, може и да изчислява време за доставка, наскоро го правих за една доста голяма фирма за компютри от която вероятно повечето то вас са пазарували.
Това което може да направите с хика е промоционални опции или да заложеите правила за отстъпка при определена комбинация от sku в количката. Не работя с хика вече 2 години и може да не са го сложили в ядрото, носъм сигурен че има добавки за хика, които го позволяват, лошото е че логиката не я пишете генерално и да се прилага за всички продукти, ако за всеки бъндъл го описвате по отделно.
Може да направите и самия бъндъл като нов продукти и да го сложите като предложение в описанията на продуктите от бъндъла, както и в бъндъла да сложите всеки продукти по отделно. Така печелите хубави вътрешни връзки за сайта си, което е добре за гугъл, ако не се прекалява разбира се.