Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Новини:

Автор Тема: Sitelinks визуализирани от Гого  (Прочетена 1201 пъти)

Неактивен sashomasho

  • Мега Гуру
  • *
  • Публикации: 2905
  • искам въртолет
  • Репутация: +6
Sitelinks визуализирани от Гого
« -: 11 Август, 2018, 14:32:45 »
0
В обясненията на Гого пише че под-линковете към сайта визуализирани при търсене в гоогле се определят от него.
https://support.google.com/webmasters/answer/47334?hl=en
Въпросът е как да помогнем на Гого да вземе правилно решение защото го гледам си смуче пръста
Онлайн магазин за фототапети

Неактивен MOn dsoffn

  • Разбирач
  • *
  • Публикации: 1070
  • Репутация: +22
Re: Sitelinks визуализирани от Гого
« Отговор #1 -: 12 Август, 2018, 12:17:17 »
0
Не се определят от него, а от алгоритъм които взима предвид много фактори. Ако знаеш факторите можеш да манипулираш и класирането кои линк да избере, общо взето е безмислено да манипулираш точно това, понеже при едно търсене сайтлинкс може да са едни, а при друго други, при брандовото също може да са различни при различните потребители. Важно е гугъл да знае кои са ти най-важните линкове за да избира измежду тях, това става, като му кажеш, кои са линковете на категорийте примерно, това можеш да го направиш чрез поставяне на линковете в тага <nav>, също фактор е дали са в <header> и т.н

ПП -> Разбира се не е важно само да упоменеш кои линкове са най-важните в сайта та да си избира измежду тях, важно е и страницата отваряща се на линка да е релевантна на линка и полезна за потребителя, ако е страница на категория, всеки линк от филтъра е дублирано съдържание, първата страницата от пагинатора, както и стартовата също са дублирано съдържание, всяка страница от пагинатора ако използва описанието на стартовата и заглавието на стартовата пак става дублирано съдържание и т.н. Ако ще класираш страница на категория нещата са сложни, продукт общо взето се класира лесно.