Не се определят от него, а от алгоритъм които взима предвид много фактори. Ако знаеш факторите можеш да манипулираш и класирането кои линк да избере, общо взето е безмислено да манипулираш точно това, понеже при едно търсене сайтлинкс може да са едни, а при друго други, при брандовото също може да са различни при различните потребители. Важно е гугъл да знае кои са ти най-важните линкове за да избира измежду тях, това става, като му кажеш, кои са линковете на категорийте примерно, това можеш да го направиш чрез поставяне на линковете в тага <nav>, също фактор е дали са в <header> и т.н
ПП -> Разбира се не е важно само да упоменеш кои линкове са най-важните в сайта та да си избира измежду тях, важно е и страницата отваряща се на линка да е релевантна на линка и полезна за потребителя, ако е страница на категория, всеки линк от филтъра е дублирано съдържание, първата страницата от пагинатора, както и стартовата също са дублирано съдържание, всяка страница от пагинатора ако използва описанието на стартовата и заглавието на стартовата пак става дублирано съдържание и т.н. Ако ще класираш страница на категория нещата са сложни, продукт общо взето се класира лесно.