Joomla! България

Бизнес и Разработки => SEO - Search Engine Optimization => Темата е започната от: Webselo.com в 17 Май, 2017, 22:31:04

Титла: Как да пишем убийствени заглавия още днес!
Публикувано от: Webselo.com в 17 Май, 2017, 22:31:04
Днес е време да се впуснем в дебрите на заглавията. Ще научим как да пишем грабващи сърцето заглавия.

Защо сърцето, а не ума ли? Понеже хората сме емоционални същества. Първо се е развил емоционалният мозък, твърдят невролозите, а по-късно неокортексът, мислещият мозък. Така че ние буквално мислим, чувствайки.

Когато някое заглавие звучи неустоимо и „се свързва“ с читателя, когато то дава отговор на някакъв копнеж или въпрос, решава проблем или предлага престиж, или пък по друг начин въздейства, гарантирам Ви, статията ще бъде прочетена!

Ако Вие сте сред онези надъхани маркетолози или копирайтъри, или собственици на бизнес, и желаете да привлечете вниманието към себе си, непременно прочетете този материал докрай.

https://webselo.com/как-да-пишем-убийствени-заглавия-още-д/ (https://webselo.com/как-да-пишем-убийствени-заглавия-още-д/)

Ваш,
Кирил Йовев,
webselo.com
Титла: Re: Как да пишем убийствени заглавия още днес!
Публикувано от: Уеб дизайн Seo в 18 Май, 2017, 09:12:04
Звучи интересно, но сайта дава:
Цитат
Нещо се обърка или тази страница вече не съществува. Намерете я с търсачката.

И, Кирил Йовев, защо такъв урл адрес, не е ли по-добре:
https://webselo.com/убийствени-заглавия ;)
Титла: Re: Как да пишем убийствени заглавия още днес!
Публикувано от: dtk в 18 Май, 2017, 13:51:49
Има някакъв удивителен знак в края на посочения линк. Това е проблема.
Пробвах без него и се отвори статията. Ето: ЛИНК (https://webselo.com/%D0%BA%D0%B0%D0%BA-%D0%B4%D0%B0-%D0%BF%D0%B8%D1%88%D0%B5%D0%BC-%D1%83%D0%B1%D0%B8%D0%B9%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D0%B8-%D0%B7%D0%B0%D0%B3%D0%BB%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D1%8F-%D0%BE%D1%89%D0%B5-%D0%B4/)
Титла: Re: Как да пишем убийствени заглавия още днес!
Публикувано от: Webselo.com в 20 Май, 2017, 15:09:25
Благодаря, Еди!
Благодаря, dtk!

Поздрави,
Кирил Йовев